Tamboermaître: Marloes Streng
Instructie: Martin Visker en Ron Moons
1187075415_12_ss_groot.jpg

De Scoutingband de Schouw bestaat uit 37 leden, allen in de leeftijd van 10 tot en met 21 jaar. Iedere woensdag wordt er door de blazers gerepeteerd en iedere vrijdag door de tamboers. De band staat onder muzikale leiding van Martin Visker en Ron Moons, die het niveau de afgelopen jaren hebben doen stijgen. Het hele jaar door treed de band op, met de avondvierdaagse, lampionnenoptochten en tal van andere festiviteiten. Een ander groot feest wat gevierd is en waar we trots op zijn is het dertig jarig bestaan van Buitencentrum de Schouw. Dit is groots gevierd met een weekend waar alle leden aanwezig zijn geweest.

Naast het vele oefenen doet de band graag leuke dingen met elkaar. Zo gaan we een keer per jaar naar een pretpark, waar er natuurlijk wordt gespeeld, en de rest van de dag worden alle attracties uitgeprobeerd. Dit jaar heeft de band ook weer een oefenweekend gehouden, wat erg gezellig was. Gezelligheid staat bij scoutingband de Schouw hoog in het vaandel.

Secretariaat
De heer E. Bontekoe